INSCHRIJFFORMULIER

Met het  formulier hiernaast kunt u zich aanmelden bij onze praktijk. Als u vragen heeft kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. LET OP: Voor het inschrijven van meerdere personen, dient u per persoon een nieuw inschrijfformulier in te vullen. Na het volledig invullen van het inschrijfformulier krijgt u een bevestigingsmail.  Wij nemen vervolgens contact met u op om een afspraak te maken.

Om uw medisch dossier bij uw vorige tandarts over te laten dragen aan onze praktijk, verzoeken wij u hiervoor contact op te nemen met uw vorige tandarts. Zij kunnen het dossier beveiligd e-mailen naar mondzorgnieuwerkerk@zorgmail.nl of balie@mondzorgnieuwerkerk.nl (indien de betreffende tandarts geen gebruik maakt van zorgmail).