OVER MONDZORG NIEUWERKERK

Waar we voor staan

ONZE VISIE

PREVENTIE

Preventie van tandheelkundige problemen vinden wij erg belangrijk. Zeker bij kinderen proberen wij te voorkomen dat er vervelende behandeling nodig worden. Wij spannen ons in om kinderen op een zo prettig mogelijke manier kennis te laten maken met tandheelkundige behandelingen, het kind te motiveren om het gebit te onderhouden en angst buiten de deur te houden.

MAATWERK

Wij proberen voorspelbaar te werken en te zorgen dat de patiënt klachtenvrij blijft. Wij bieden elke patiënt een op maat gesneden onderhoudsschema aan. Dit houdt in dat gekeken wordt waar de aandachtspunten liggen, hoe vaak de patiënt op controle moet komen en wat er in de toekomst moet gebeuren om lang te kunnen functioneren met de tanden.

EFFICIENT

Wij willen zo effectief mogelijk om te gaan met uw tijd. Wij houden rekening met uw wensen, angsten en persoonlijke situatie. U krijgt altijd een advies op maat. Wij proberen transparant te zijn, dus u kunt altijd met uw vragen bij ons terecht.

JAAR MONDZORG

VAKMENSEN

Kennismaken

OVER ONS & HET TEAM

In 2009 zijn wij samen Mondzorg Nieuwerkerk gestart. Eén tandarts en één mondhygiënist. Onze visie was het bieden van persoonlijke zorg aan de patiënt. Daarbij stond preventie, het voorkomen van gebitsproblemen, voorop.

SCHRIJF JE IN BIJ MONDZORG NIEUWERKERK