Mondzorg wordt weer hervat

21/04/2020
depositphotos_152950474-stock-photo-word-dentist-in-calendar-1200x875.jpg

Tijdens de persconferentie van 21 april is duidelijk gemaakt door Minister Rutte dat de mondzorg praktijken gewoon open mogen blijven. Binnen de mondzorg wordt namelijk al strikt gewerkt volgens hygiëne protocollen met beschermmiddelen.  Onderzoeksresultaten bevestigen dat hierdoor uw veiligheid gewaarborgd is.

Wij zetten daarom de werkzaamheden in de praktijk per direct voort met enkele aanvullende maatregelen. Wij zullen u o.a. verzoeken om de handen bij de ingang te desinfecteren en niets aan te raken. Neem tevens alleen noodzakelijke begeleiding mee naar uw afspraak. Kom op de afgesproken tijd op uw afspraak, maar niet bijvoorbeeld 10 minuten voor tijd. Wij streven er namelijk naar de wachttijd zo kort mogelijk te houden.

Voor vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij verwachten echter een zeer druk bezette telefoonlijn. Stuurt u dus gerust e-mail met uw telefoonnummer, vraag of opmerking naar balie@mondzorgnieuwerkerk.nl  Wij zullen uw e-mail zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Bedankt voor uw begrip en hopelijk zien wij u snel weer terug in de praktijk.

Team Mondzorg Nieuwerkerk